18 marts: Invitationen er ude!

Så er invitationen til årets fedeste tværkorpslige arrangement sendt ud. Hvis den ikke er landet i din indbakke, kan du også finde den lige herunder. Hvis du vil vide mere om arrangementet kan du finde svar på det meste under FAQ og infobrevet 🙂 

Vi ses i Tivoli til fart over feltet med alle spejderne og FDF’ere mellem 0. klasse og 18 år d. 25-26 september! 

 

VI SES 25-26 SEPTEMBER!

Nu er aftalen med Tivoli endelig på plads – og vi glæder os helt fantastisk til at åbne dørene for jer på rumakademiet EXTRA! Efter forskerne fik helt styr på beregningerne, nærmer astroiden sig stadig Jorden, og du(!) kan hjælpe os med at redde verden!

Sæt kryds i kalenderen til start marts hvor der kommer en opdateret invitation ud til kredse og grupper. 

Følg med på “FDF og Spejderne i Tivoli” på Facebook og her på hjemmesiden og hold dig klar. FDF og spejderne i Tivoli 2021 bliver årets event, og vi glæder os til at se jer!

Vær med til at løfte arrangementet til nye højder

Er du vild med at planlægge aktiviteter? Eller er du 100 m mester i laminering og logistik? Eller drømmer du om at lave den fedeste lounge for lederne eller det vildeste natløb eller noget helt helt andet? Så er du kommet til det rigtige sted! Vi har samlet alle de mange forskellige udvalg, som skal besættes – og vi mangler dig! Så meld dig til i dag og vær med til at løfte det fedeste tværkorpslige arrangement i Danmark!

Kan man holde arbejdsweekend midt i Corona?

Kan man holde arbejdsweekend midt i Corona?

Hvordan er det nu lige, man holder arbejdsweekend, når den rammer lige oveni Corona? Det fandt vi ud af, for lidt over en uge siden, da vi skulle have planlagt de sidste ting til arrangementet!. På vores sidste arbejdsweekend i februar var vi alle sammen samlet,...

Update fra styregruppen

Update fra styregruppen

Kalder alle spejdere og FDFere! Vi krydser fingre og tæer for, at vi får lov til at lave et fantastisk arrangement til jer i Tivoli Friheden i september!Udvalgene arbejder videre på højtryk for at skabe de bedste rammer, de fedeste aktiviter og den fedeste logistik så...