Vær med til at løfte arrangementet til nye højder

Er du vild med at planlægge aktiviteter? Eller er du 100 m mester i laminering og logistik? Eller drømmer du om at lave den fedeste lounge for lederne eller det vildeste natløb eller noget helt helt andet? Så er du kommet til det rigtige sted! Vi har mange udvalg, som allerede er godt i gang, men der er altid plads til flere. Så meld dig til i dag og vær med til at løfte det fedeste tværkorpslige arrangement i Danmark!

Du kan stadig være med!

Vi er allerede mange – men vi vil sætte stor pris på ekstra hænder i disse udvalg 🙂

  • Storytelling
  • Logistik
  • Deltageraktiviter
  • Udsmykning
  • Pointsystem
  • Ekstern PR
Medarbejder

Har du lyst til at støtte arrangementet uden at sidde med i et udvalg? Så meld dig som medarbejder. Hvis du melder dig som medarbejder, vil vi tage kontakt til dig med tilbud om at hjælpe med udførsel før og under arrangementet. I månederne op til arrangementet afholdes forskellige arbejdsweekender, hvor vi har brug for hjælp til store og små praktiske opgaver. Under arrangementet har vi ligeledes brug for masser af hænder. Ved du allerede nu, at du gerne vil give en hånd med, kan du tilmelde dig lige her. Der vil løbende være mulighed for at melde sig som medarbejder på denne side.

Storytelling

Kan du lide at stå i et kostume på en scene? Har du lyst til at planlægge og udføre underholdning for mere end 2000 spejdere og FDF’ere? Storytellingudvalget står for alt indhold på scenen. Både det, der starter arrangementet, aftenunderholdningen, og det, der runder af om søndagen. De arbejder tæt sammen med vores sceneudvalg som står for drift af scenen i Tivoli Friheden.

Deltageraktiviteter
Har du lyst til at at sammensætte et natløb, der gør indtryk på vores deltagere? Har du lyst til at hjælpe med at planlægge og afvikle poster på dagsløbet, som alle foregår i og omkring forlystelserne i Tivoli Friheden? Eller har du lyst til at være med til at skabe en ekstra aktivitet for de ældste deltagere?
Vi har brug for supplerende medlemmer til vores aktivitetsudvalg. Der er godt materiale, der kan arbejdes videre på, men der er også rig mulighed for indflydelse!
Ekstern PR

Vil du være med til at sprede den gode historie om vores arrangement? Har du lyst til at stå for kontakten med eksterne medier – både før, under og umiddelbart efter selve arrangementet? Så passer du perfekt i ekstern PR!

Du får stor mulighed for i samarbejde med det eksisterende udvalg at forme opgaven.

Pointsystem

Du har lyst til at hjælpe med at udvikle vores IT-system til håndtering af point og kø på dagen. Dette er en blanding af at bygge IT-systemet og stå for drift på dagen. Vi har erfaring med brug af IT-systemer fra de foregående år. Vores nuværende system har været brugt i både 2016 og 2018 og er skrevet i PHP og mySQL, og kan ses her: https://github.com/brianhauge/tivoli2018 Det indeholder både en webapp og en SMS gateway. Om det skal opdateres og bruges igen, eller om vi skal noget helt andet er op til udvalget. Arbejdet ligger primært i foråret/sommeren 2021 hvor pointsystemet skal programmeres. Nogen fra udvalget skal desuden være til stede på dagen for at drifte systemet. Det er dog ikke et krav at alle kan det.

Udsmykning

Skal du være med til at vække arrangementets tema til live ude i parken? Har du lyst til at sammensætte/lave udklædning og bygge kulisser og temainstallationer? Udvalget for udsmykning sørger for, at arrangementets tema kommer helt ud i selv de fjerneste afkroge af parken ved at stå for fysiske installationer og udklædning, der vækker temaet til live. Opgaven består i at producere de ekstra ting, som får dags- og nataktiviteter til at føles lidt mere specielle ved at gøre temaet levende for deltagerne. Der er masser af hjælp at få til det praktiske i forbindelse med opsætning i weekenden, og arbejdet består derfor hovedsagligt af design, produktion og sammensætning i foråret 2021 frem til september 2021.

Logistik

Er du god til at holde overblik og lede og fordele arbejde? Lyder det sjovt at få lov at tænke transport og indkøb af materialer? Så er logistikudvalget nok noget for dig. Udvalget har to opgaver. Dels understøtter det de andre udvalg ved at hjælpe med indkøb og indleje af materialer samt fordeling af medarbejdere og postmandskab. Derudover står udvalget også for den store praktik som gør vi kan afvikle arrangementet i parken fx telte brandslukningsudstyr og lignende. Udvalget er en fælles koordinerende enhed som består af ansvarlige for hver deres område.

Har du fundet et udvalg for dig? Så tilmeld dig her!