General information

Information

Har du spørgsmål eller brug for at tale med de ansvarlige i løbet af arrangementet så kig forbi information. Information finder du på showøen modsat scenen. Her vil der i løbet af hele arrangementet kunne findes personer som har været med til at planlægge arrangementet. Husk også hvis du kigger fordi at det giver god stemning at give positive kommentarer, selvom det hele ikke spiller. Vi er blot frivillige krafter.

Førstehjælp

Hvis I får brug for førstehjælp, kan samaritterne findes ved Hermans (umiddelbart bag ved den store plads foran scenen). De patruljerer også rundt i parken. 

Adgang til parken

Hvis man har forladt parken, for fx. at hente noget i en bil, vil der være et telefonnummer ved hovedindgangen, man kan ringe til. Alternativt kan du ringe til information på 29 86 08 60 og få en medarbejder til at lukke dig ind igen. Vi anmoder dog om, at det begrænses, så brug kun denne løsning i nødsituationer.

Rygning

Det er ikke tilladt at ryge foran deltagerne. I stedet er der opsat rygespande tre steder i parken, hvor vi forventer at I trækker hen, hvis I skal ryge. 

De vil være indtegnet på kortet i pointsystemet, men kan også findes her:

  1. Bag svingygnerne ved pigegarden https://goo.gl/maps/7rhsVScByq3DnNKc8
  2. Bag casinospillehallen: https://goo.gl/maps/rGkzLBNyNdE52d5n6
  3. Bag legepladsen og tarzanbanen: https://goo.gl/maps/awfhNGq8M5ByMzyKA
Parkering

Tideligere har det været muligt at holde gratis parkeret langs siden af Friheden, dette er dog ikke tilfældet længere. Derfor vil vi anbefale man holder ved Ceres Arena, på den modsatte side af vejen. 

Sikkerhed

I tilfælde af evakuering af parken er p-pladsen foran Ceres Park samleplads. Ved evakuering vil i blive anvist at gå til nærmeste adgang mod Ceres Park i god ro og orden. Den primære udgang ifbm evakuering er udgangen til højre for scenen bag Pigegaarden (Havreballe Skovvej 15). Brug derfor denne hvis muligt. På evakueringspladsen skal I finde resten af jeres kreds/gruppe og stille jer i patruljer således at de evakueringpladsansvarlige kan tælle jer op.

Billeder og dokumentering under arrangement

Vi vil rigtig gerne samle en masse af jeres billeder, og vise dem på skærme under arrangementet. Så brug #fdfogspejderne på instagram og del glæden ved tværkorpsligt arbejde!

Yderligere kan i møde vores gode frivillige SoMe hold og fotografer som gør alt hvad de kan for at få de gode billeder. Billederne bruges til reklame for dette arrangement samt fremtidige.

Glemte sager

Vil løbende blive samlet i infoboden, hvor I kan komme og se efter dem. Efter arrangementet vil de blive overladt til Tivoli og deres generelle glemte sager kasse. Så hvis I mangler glemte sager efter arrangementet, skal I henvende jer hos Tivoli.