Information under arrangementet

Afhentning af armbånd og mærker

For at mindske travlheden ved tjek ind, er det også muligt at afhente armbånd i kælderen under Møllevangskirken, Aarhus d. 20 september fra kl. 17-20. Ellers kan de også hentes ved tjek ind.

Der vil være en bod ved tjek ind, hvor én leder fra hver gruppe kan afhente armbånd og mærker, som kan gives til deltagerne. 

Armbåndet gælder som turbånd og spisebillet og skal således bæres under hele arrangementet! Mister man sit armbånd, kan man få udleveret et nyt i info teltet.

Tjek in!

Tjek ind foregår IKKE fra hovedindgangen, men igennem Marselisborghallen: https://goo.gl/maps/bmhmVnTxhBmcDKXX9.

Tjek iń er åbent fra 9.00-9.45.

Kommer man i starten af tjek ind vinduet, er der god tid til at gå en tur i parken, teste legepladserne eller tjekke toiletterne ud. 

 Kommer man i bil, vil det være muligt at sætte bagage og personer af ved Marselisborghallen. Medmindre man har meget tung bagage med, opfordrer vi til, at man sætter sine deltagere af lidt fra hallen, for at mindske trafik-flaskehals.

Bagage

Under dagsløbet opmagasineres alt bagage i Marselisborghallen. Det vil være låst inde, så alt man skal bruge i løbet af dagen, skal man have med sig rundt i en lille taske. Tjek at alle jeres deltagere har f.eks. vigtig medicin på sig. Telte og bagage skal indleveres umiddelbart efter ankomst, dog senest 10:15. Alt skal være tydeligt markeret med gruppe/kredsnavn. Arrangementets dygtige frivillige anviser, hvordan det skal gøres, men I står selv for det. Indleveret bagage kan afhentes fra dagsløbet er slut, dvs. ca. 16:30. Hvis man overnatter på cykelbanen kan man også vælge at opmagasinere noget bagage i sin bil/trailer på eget ansvar – f.eks. hvis man har tunge telte. Så kan man køre dem over til cykelbanen, når de skal sættes op

Afhentning

Udgang vil lørdag vil være i genne porten til venstre for Marseligborghallen. Søndag vil være gennem Marselisborghallen: https://goo.gl/maps/bmhmVnTxhBmcDKXX9. Her er dog meget begrænset plads til biler, så medmindre man har meget små deltagere, opfordrer vi til, at man går op til Ceres Park og afhentes der.

Program

Programmet for arrangementet finder du lige her

Rygning

Det er ikke tilladt at ryge foran deltagerne. Der er opsat en rygespand i parken, og det er KUN tilladt at ryge her.

Den vil være indtegnet på kortet i pointsystemet, men kan også findes her:
Bag svinggyngerne v. pigegarden https://goo.gl/maps/7rhsVScByq3DnNKc8

Spisning og opvask

Husk at medbringe madpakker til frokost lørdag samt drikkedunke. Der er drikkevand tilgængeligt i parken. Nogle af Tivolis madboder vil også holde åbent til køb af mad og slik. For alle tilmeldte ledere er der gratis kaffe i Tivoli Frihedens boder, der er åbne lørdag. Aftensmad og morgenmad Der vil blive opstillet madstationer foran scenen. Der vil forekomme kø, så hav tålmodighed. Medbring tallerken, bestik og viskestykke. Al spisning foregår i parken.

Gå til spisning i god tid inden I forventer at være færdige med at spise.

Opvask
Der vil være opsat opvaskestationer foran scenen, hvor I kan vaske jeres brugte service op. Spørg en af de dygtige frivillige eller kig på kortet, hvis I ikke kan finde det. Vask gerne op så snart I er færdige med at spise.